با سلام به انـجمن تخصـــصی و سرگرمیــ تــولـــزین خوش آمدید.امیدواریم در تولزین لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.از شما تقاضا داریم که با نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده ما را در مدیریت بهتر انجمن یاری بفرمائید ** سپاس بي پايان .
آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


•´¯`•.چت روم تالار گفتمان تولزین دات ای ان .•´¯`•
• درخواست طراحی رایگان فقط در این تاپیک •
ثبت رایگان لینک شما در انجمن (فرصتی ویژه)

تعداد بازدید 74
نویسنده پیام
7bayan آفلاین
ارسال‌ها : 1
عضویت: 27 /7 /1396
در گوگل چگونه باید سئو و بهینه سازی سایت را رعایت کرد
فرض کنید به زمینی می‌رسید که هزاران سنگ پراکنده در آن ریخته شده است. ضمن اینکه قسمت اصلی مصالح یک «بنا» آنجا جمع شده، شما آنجا را «آباد» فرض نمی‌کنید.

اما در جای دیگری به جای هزاران سنگ، ده یا بیست یا صد قطعه سنگ می‌بینید که روی هم چیده شده‌اند و یک سنگ بزرگ‌ هم زیربنای آن است. حتی اگر احساس کنید که این مجموعه، فاصله‌ی زیادی تا کامل شدن دارد، آن را جدی‌تر می‌گیرید.

اگر هم شکل کاملی پیدا کرده باشد که بدیهی است ارزش و اعتبار بیشتری خواهد داشت و توجه بیشتری جلب خواهد کرد.

این همان مفهومی است که در بحث SEO به عنوان Cornerstone یا «سنگ بنا» مطرح می‌شود. شاید تعریف Copyblogger بهترین تعریف از سنگ بنا باشد: سنگ بنا، مطلبی پایه، مهم، غیرقابل جایگزین و زیربنای سایر مطالب شما در آن حوزه است.طراحی سایت هم بسیار مهم است ساخت اپلیکیشن هم بسیار تاثیر دارد. شاید تبلیغات در تلگرام و یا تبلیغات در اینستاگرام هم بتواند بازدید کننده بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد
ده عامل مهم در سئو و بهینه سازی سایت عبارتند از
۱- عمر دامنه

۲- وجود کلمه کلیدی در دامنه (به شدت ضعیف.تاثیر نام دامنه بر سئو و بهینه سازی سایت را بخوانید).

۳- تاریخ انقضای دامنه (هر چه بیشتر بهتر)

۴- تاریخچه دامنه.دامنه هایی که مدام توسط دیگران خرید و فروش شده اند، از دید گوگل، کم ارزش می شوند.

۵- نام دامنه، عینا کلمه کلیدی اصلی سایت و عبارت جستجو شده باشد و تا جای ممکن کوتاه باشد و حروف اضافه نداشته باشد.(باز هم مرتبط با تاثیر نام دامنه در سئو و بهینه سازی سایت)

۶- خصوصی یا عمومی بودن whois . بهتر است whois دامنه شما خصوصی نباشد.

۷-رتبه اعتماد یا تراست رنک (Trust Rank)

۸- پسوند دامنه (TLD) .دامنه های ir برای داخل ایران بهینه سازی شده اند و مثل این است که در وب مستر تولز، یک دامنه دات کام را روی کشور ایران، Target کرده باشید.در عین حال، رتبه گرفتن دامنه های هر کشور، برای رتبه گرفتن در کشور های دیگر، مشکل تر است.

۹ – Domain Authority – اعتبار دامنه

۱۰- محتوای سایت به صورت کلی و دست اول بودن آنها.شاید یک سایت ۱۰۰ هزار صفحه داشته باشد اما در هیچ کدام، حرف جدید یا مفیدی برای گفتن نداشته باشد.گوگل به طور کلی، همه صفحات و محتوای سایت را بررسی می کند و نتیجه می گیرد که هر سایتی، (درون صفحاتش) چقدر دارای محتوای مفید است.
در حوزه جذب مجاطب برای سایت انواع تبلیغات مطرح است تبلیغات در گوگل ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات متنی مطرح هست
شنبه 29 مهر 1396 - 17:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

علیرضاکد|کد و قالب رایگان