با سلام به انـجمن تخصـــصی و سرگرمیــ تــولـــزین خوش آمدید.امیدواریم در تولزین لحظات خوب و خوشی را سپری کنید.از شما تقاضا داریم که با نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده ما را در مدیریت بهتر انجمن یاری بفرمائید ** سپاس بي پايان .
آخرین اخبار و اطلاعیه ها

کاربر گرامی:اگر تازه ثبت نام کرده اید لطفا قوانین انجمن را بخوانید،تا با مشکلی روبه رو نشوید.


•´¯`•.چت روم تالار گفتمان تولزین دات ای ان .•´¯`•
• درخواست طراحی رایگان فقط در این تاپیک •
ثبت رایگان لینک شما در انجمن (فرصتی ویژه)

تعداد بازدید 22
نویسنده پیام
dgbax آفلاین
ارسال‌ها : 58
عضویت: 16 /2 /1394
تشکرها : 4
تشکر شده : 7
عکس بازیگران در کنار خانواده هایشان - سری 12

تصاویری از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در کنار خانواده هایشان را در نمناک ببینید. عکسهای جذاب و جدید از بازیگران در کنار خانواده هایشان.
بازدید : 485517 نفر
روشنک عجمیان کنار همسر و دخترش:
روشنک عجمیان بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین مجری می باشد. کار تئاتر را با کلاس های بازیگری از سال ۱۳۷۴ شروع کرد و اولین کار تصویری او در سال ۱۳۷۷ بود.
ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران بازیگر ایرانی است. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی نیا» بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر «مهراوه شریفی نیا» می باشد.
نعیمه نظام دوست در کنار مادرش:
نعیمه نظام دوست، بازیگر ایرانی در ۲۳ آبان ۱۳۵۳ متولد شد. چهار خواهر دارد که خودش فرزند سومخانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده .
مریم امیر جلالی در کنار دختر و دامادش:مریم امیرجلالی متولد 29 اذر 1326 بازیگر فوق دیپلم حسابداری است و چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است.پدرش بازنشسته ارتش است. یک دختر و دو نوه دارد. او اصالتا آذری است.
مجید یاسر در کنار همسرش:
مجید یاسر متولد ۲۲تیر ۱۳۵۵ در در خیابان سلیمانی منطقه ۱۰ تهران-ساکن خیابان نیاوران بازیگر و جانشین مدیر تولید سینما و تلویزیون ایران است. او دامادمریم امیرجلالی بازیگر میباشد.
محسن چاوشی در کنار همسر و پسرش:
محسن چاووشی یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار ایرانی است . او در هشتم مرداد ماه 1358 ، در خرمشهر متولد شد. رشتهً تحصیلی او حسابداری است .فعالیت موسیقی را تقریبا از سالهای 70 شروع کرده و بتدریج بالا آمده تا اینکه دراواخر سال 1383 اولین آلبوم خود را منتشر کرد.
همسر و فرزند محسن چاوشی

شنبه 26 اردیبهشت 1394 - 03:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

علیرضاکد|کد و قالب رایگان